Reklamationsret
I henhold til den danske købelov gives der 2 års reklamationsret på produkter. Reklamation gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamation skal meddeles til Røde Kors i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses en måned som rimelig tid, medmindre andet er aftalt.
Reklamationen gælder ikke ved fejl eller skader, der skyldes forkert behandling eller betjening af produktet. Eller ved fejl eller skader, som køber var bekendt med ved køb af varen.
Det er købers ansvar at returnere en vare.
Reklamationer på tøj
Ved reklamation på tøj skal du kontakte os via vores returportal.
Hav dit ordrenummer klar. Her kan du også købe en returlabel.
Når vi har godkendt varen som en reklamationsvare, tilbagebetaler vi fragt for levering til dig (39,-) hhv returfragt til os (39,-).
Vi modtager ikke pakker sendt på efterkrav eller leveret til pakkeshop eller pakkeboks.
Reklamationer på møbler og møbeltilbehør:
Ved reklamation på møbler og møbeltilbehør skal du kontakte os på mail: kundeservice@rodekorsgenbrug.dk
Oplys altid oplyse ordrenummer, produkttype og en kort beskrivelse.
Vedhæft kvitteringen for dit køb og et foto af fejlen.
Du vil herefter blive kontaktet for det videre forløb.
Køber returnerer varen til den Røde Kors butik, hvor varen er købt og afhentet.